16.7.09

Sanat Eserim

Herşey bir 'M' harfi ile başladı.Beni simgeliyor M harfi.
M'nin iki ucu ise içimdeki iki farklı karakteri...
Biri mavi,diğeri kırmızı.
Bazen maviler ön planda,bazen de kırmızılar.
Yer yer kesişiyor,yer yer de birbirinden epeyce uzak.
Uzun bir yolculuktan sonra ikisi de aynı yerde birleşiyor; aslında birbirini tamamlıyor.
Az kaldı ilk yağlı boya tablomun bitmesine.
Şimdi kurumasını bekliyorum.
3-4 gün sonra boyalar kuruyunca bazı yerlerin üstünden tekrar geçeceğim,bir kaç geçiş yerlerini düzelteceğim ve bitecek.
Çerçeveleteceğim ve odama asacağım.



Bitince resmini koyarım buraya.. umarım beğenirsiniz.
Gerçi sizin beğenmeniz pek de önemli değil.
Ben beğensem yeter. Ben yaptım çünkü.
Sonuçta benim odamda asılı olacak.
Hep istemişimdir kendi yaptığım bir tablonun odamda asılı olmasını...
Bir isteğim daha gerçek olmak üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder