16.7.09

İlginç.

Etrafımdaki insanlar benim ilginç olduğumu söylüyor.
Ben kesinlikle katılmıyorum;hatta kendimi sıkıcı buluyorum.
Asıl benim etrafımdaki insanlar ilginç.Bir kaç örnek...

EFE - Sigara içmemesine rağmen yanında sürekli çakmak taşır. Çakmak derken,normal bir çakmaktan bahsetmiyorum. Zippo'nun en iyisinden,en pahalısından bahsediyorum. Eğer dili olsa çakmağın,söyleyeceği ilk şey 'ben pahalıyım' olurdu herhalde. Belki bir gün bir bayan ona 'Ateşin var mı?' diye sorarsa hayır diyip tanışma fırsatını kaçırmamak için yanında taşıyor çakmağı... ilginç.

BURCU - Ailesinden arkadaşları ile Bodrumda tatile gitmek için 3 haftalık izin aldı. İzinle birlikte para da aldı. O 3 hafta boyunca İstanbul'da erkek arkadaşıyla bol bol gezdi,dolaştı. 2. haftanın sonunda paranın geri kalan kısmıyla solaryuma gitti,bronzlaştı. Eve dönünce ailesine 'arkadaşlarımla hep güneşlendik' dedi. Okulda çekilmiş eski fotoğraflarından bir kaçını gösterdi,yeni fotoğraf diye kandırdı herkesi... ilginç

BEGÜM - Deprem çantası hazırlamış kendisine. İçindekiler ; - Makyaj malzemesi (yıkıntı altında kalırsa,onu kurtarmaya geldiklerinde iyi görünmeliymiş) - 3 kutu şekersiz sakız (sakızdan vazgeçemezmiş) -MP3 çalar (sıkılırsa dinlermiş) -Dere otlu kepekli çubuk kraker (hiçbir koşulda diyetini bozamazmış) - Su (olmazsa olmazmış) - 'Adı Aylin' kitabı (başucu kitabıymış,her yerde okuyabilirmiş) - Parfüm (ne kadar kalacağı belli olmazmış,bulunması iyi olurmuş) -Antibakteriyel el temizleyici (eli taştan veya diğer şeylerden kirlenebilirmiş) ...ilginç

TEYZEM -Yaşını söylemez... Sadece bir kere yaşını söylediğini hatırlıyorum,o da havaalanında uçak bileti alırken,sorumlu kişi 'Kaç yaşındasınız hanımefendi?' diye sormuştu. Teyzem de kaçamak kaçamak cevap vermişti: 'işte,ne yapacaksınız,40 gibi 50 gibi...' Gişedeki şişman kadın 'tam olarak yaşınız kaç?' diye tekrardan sormuştu. Teyzem de bunun üzerine 'aman,kimliğimde yanlış yazıyor,tam olarak 45 mi desem 50 mi desem..kem küm felan filan.' Kadın hafif sinirli bir ifadeyle son kez 'bakın hanımefendi,65 yaş üstüne indirimli biletimiz var,o yüzden yaşınızı söylermisiniz?' dediğinde teyzem indirimli bileti duyduktan sonra bir saniye bile terüddüt etmeden son cevabını vermişti; 'yaşım 67'

daha bir dolu ilginç insanlar var etrafımda,hepsini tek seferde yazmayayım diyorum.O yüzden yazıma sonra devam edeceğim =]
Büyük ihtimalle bunu okuyan SİZ de benim etrafımdaki o insanlardan birisiniz,ve bir sonraki yazımda adınız geçecek... haha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder