15.7.09

Artık benim de 'blog'um var

Uzun zamandır istiyordum 'blog' umun olmasını. Sonunda oldu. İyi de oldu.
Hemen söyledim etrafımdaki bir kaç insana. Bazıları sevindi,bazıları önemsemedi.
Bazıları seviniyor gibi göründü ama önemsemedi. Bazıları da önemsemiyor gibi göründü; ama içten içe merak etti -acaba neler yazacak,nasıl olacak,iyi olur mu diye.
Herkes aynı soruyu sordu; 'Ne yazacaksın?'
O soru gelene kadar hiç düşünmemiştim. Çünkü bence insan yazmak istedikten sonra,mutlaka yazacak bir şey bulur. En azından ben bulurum. (Yani,umarım bulurum:)

Photoshopla 20 dakikada yukarıda gördüğünüz başlığı yaptım. Açık renkler kullanmak istedim ve blogumun temasına uygun olsun istedim. İlerki yazılarımın birinde açıklarım belki neden sayfanın adını 'diğer tarafta' koyduğumu ve neden giriş başlığında buharlar uçtuğunu. Şimdi bir kaç kişiye daha haber verecem blogumun olduğunu. Ne kadar çok insan gelirse, o kadar iyi. Sonuçta milyon tane siteye gidiyorsunuz,buna mı bakmayacaksınız? Altı üstü bir tık. Hatta adresi şimdiden 'Sık Kullanılanlar' a kaydedin. Sık kullanın. Ben sürekli güncel tutmaya çalışacağım burayı,elimden geldiğince yeni şeyler göndereceğim. Merak etmeyin.

Unutmayın,insanlar ikiye ayrılır. Blogu olanlar ve blogu olmayanlar. Ben artık birincideyim,haha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder