27.5.11

Yan Komşumun Paspası

Yan komşum çok tatlı bir kadın. Bazen çok güzel börek yapıyor ve bana veriyor.
Hemen yiyorum tabi. Çok tatlı bir kadın olmasaydı,yemezdim.
Zehirli olduğundan şüphelinir,önce ablama yedirirdim,sonra ben yerdim herhalde.
Ama beni son zamanlarda çok düşündüren bir şey var.
O da yan komşumun paspasının çok çirkin olması. Evet.
Bundan sana ne diyebilirsiniz,ama öyle bir şey yaparsanız ben de size derim ki;
Benim evime gelebilmek için mecburen onun evinin önünden geçmek gerekiyor
Yani önce onun paspası görülüyor,sonra benim paspasım görülüyor.
Hatta bence bana gelen insanlar onun paspasını görünce 'burası değil' diyorlar
(ya da kapıların üzerindeki daire numaralarına bakıp :P)
Demek istediğim şu... Yan komşum çok tatlı bir kadın; ama paspası çok çirkin.
*
İki seçeneğim var. Ya onun paspasını [ç]alıp hiçbir şey olmamış gibi devam edeceğim.
Ya da ona bir paspas hediye edeceğim...
O kadar Komşuluk Hukuku falan okudum,ama bu işin içinden çıkamıyorum.
Sol taraftaki paspas onun paspası, sağ taraftaki de benim...
Başka söze gerek yok bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder