17.8.10

Çek-At

Kendime şu 'çek-at' makinelerden aldım,su altında fotoğraf çekmek için.
Hani normal dijital fotoğrafçılığım iyi ya,su altı fotoğrafçılığım da iyidir sandım.
Hem herkese su altında çektiğim fotoğrafları gösteririm,havamı atarım diye düşünüyordum ki
az önce çektiğim fotoğrafları gördüm. Keşke görmeseydim.
Ya elimi titretmişim,ya ışığı ayarlayamamışım ya da açıyı tutturamamışım.
Sonuç olarak becerememişim su altı fotoğrafçılığını...
Ama benim suçum değil bu. Denizin suçu. Çok fazla dalga vardı denizde!
Ayrıca çek-at makine ile ne kadar net fotoğraf çekilebilir ki? (En net benimkilerdir herhalde)Bence sorun makinede.
Tek beğendiğim fotoğraf bu oldu. Hatta diğerlerine göre,mükemmel bile denilebilir.
Ama buna rağmen bununla hava atamam,onun farkındayım... :P
Bu yazıyı şunu söylemek için yazdım; eğer çek-at makine alırsanız,çekin ve atın.Fotoğrafları yaptırmayın.

3 yorum:

  1. fotoğrafla olmasa da, bir hava attın. ve ben de çok kıskandım :)

    ne şanslı insanlar var dünyada yahu, bazılarının ancak fotoğraf karelerinden görebildiği canlılarla aynı ortamda bulunabiliyorlar!

    hop, hemen listeye ekledim bunu da:

    'Kızım azze, tüple dalmadan ölme!'

    Hadi kal sağlıcakla :)

    YanıtlaSil
  2. Evet,mutlaka dalmalısın. İnsan suyun altında bambaşka bir dünyaya gidiyor.Dalarken de tüm düşüncelerini,sıkıntılarını suyun üzerinde bırakıyor. Bambaşka bir deneyim bu.
    Yorum için teşekkürler bu arada ;)

    YanıtlaSil
  3. bu çek-at larda baya sorun yaşanabiliyor ya o yüzden en iyisi biraz paraya kıyıp iyi bir sualtı makinası almak eğer hevesin uzun süreliyse :)
    yinede tecrübe olmuş senin için acı da olsa bu çek at lar :)

    YanıtlaSil