14.6.10

B Planı


Romantik komedileri ben pek sevmem.
Benim sevdiğim oyuncular varsa,ancak o zaman izlerim;onun dışında asla izlemem. İzleyenleri de sevmem.
Ama yaklaşık 2 yıldan beri şu filmin vizyona girmesini bekliyorum;
The Back-Up Plan (Türkçe adıyla 'B Planı')
Türkiye için planlanan vizyon tarihi 18 Haziran'dı (yani bu Cuma) ama şu anda öğrendim ki filmin gösterimi 16 Temmuz'a ertelenmiş =/
'Eee,2 yıl beklemişsin,1 ay daha bekleyebilirsin.' diyorsanız,demeyin.
Çünkü ben ay sonunda Amerika'ya gidiyorum. Amerika'da da geçen hafta vizyondan kalktı bu film. Orda beyazperdede izleme imkanım yok anlayacağınız. Benim Türkiye'ye dönüş tarihim ise Ağustos ortası; yani ben gelene kadar burada da vizyondan kalkacak... Burada da izleme imkanım olmayacak. Acil bir B planı yapmam lazım.

2 yorum:

  1. sana iyi bir haberim var :)
    günlükfilm adlı bir sitede izledim ben bence ordan izle görüntü kaliteside çok iyi sanırım reklam yapmış olmadım :)

    YanıtlaSil
  2. internette gördüm ben de,ama beyazperde dev ekranda yanımda patlamış mısırımla ve sodamla ve arkadaşlarımla izlemek istiyorum =(
    olmadı mı dediğin gibi yaparım :)

    YanıtlaSil