3.10.09

Günün Raporu

Sabah 9 gibi Ayça ve Cansu'yu almaya Kadıköy'e gittim.
Sadece Ayça'yı alabildim; çünkü Cansu KARALAR bizi son anda ekti. (!)
Ayça ile birlikte Beykoz'a gittik fotoğraf çekimine.
O yolda ceviz yedi,ben tropikal sakız çiğnedim.
Ara vermeksizin 3,5 saat Ayça modellik yaptı,ben de fotoğraf çektim.
Çok yorulduk ve sonra yemeğe Palladium'a gittik.
Asansör beklerken asansöre 'açıl susam açıl' dedim ve Ayça beni kınadı.
Yemekten sonra kahve içtik ve çikolatalı cheesecake söyledik kahve ile iyi gider diye.
Gitmedi. Beğenmedik cheesecake'i. (Yine de yedik)
Bu dediklerimin sizin için bir şey ifade etmediğini biliyorum,ama Ayça bunu okurken gülecektir.
Ve Cansu bunu okurken kendini ifşa ettiğim için sinirlenecektir. =)
Çektiğim bir kaç fotoğraf;
.
.
.
.
Bu arada,eğer Ayça'nın bloguna bakmak isterseniz tıklayın
Ahhhh
Az kalsın unutuyordum...
Bu da Cansu KARALAR.
.
HAHA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder